خدمات غیرحضوری عاملی برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی

خدمات غیرحضوری عاملی برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مطرح کرد؛

کاهش آلودگی‌های زیست محیطی نتایج توسعه خدمات غیر حضوری برق در تهران

 حسین صبوری ،  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مزایای توسعه خدمات الکترونیک و غیر حضوری در تهران اظهار کرد: کاهش و تسهیل تشریفات اداری، اطلاع‌رسانی موثر، تأمین رضایت شهروندان، افزایش بهره‌وری، توسعه مشارکت مردمی، شفافیت امور و کاهش تخلفات اداری و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مردمی، تصمیم‌گیری سریع و صحیح مبتنی بر اطلاعات به روز وکاهش آلودگی‌های زیست محیطی، بخشی از دستاورد‌های حاصل از توسعه خدمات الکترونیک است.

وی از اقدامات اجرا شده به منظور توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی، به راه اندازی سامانه تلفنی با شماره ۱۵۲۱ در سال ۱۳۹۶ اشاره کرد و گفت:تمامی شهروندان تهرانی قادر هستند با برقراری تماس تلفنی با شماره اعلام شده، تمامی خدمات مورد نیاز خود را از قبیل کسب اطلاعات درباره قبوض برق و میزان مصرف، پرداخت قبوض، تغیبر نام قبض، تغییر قدرت، خریداری انشعاب جدید و... دریافت کنند. در این روش، نیازی به مراجع حضوری مشترکان به هیچ یک از مناطق این شرکت نبوده و تمامی مدارک مورد نیاز، در محل متقاضی توسط نمایندگان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، دریافت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: مشترکان شهر تهران با نصب نرم افزار همراه برق، قادر هستند ضمن مشاهده اطلاعات قبض برق خود، تمامی خدمات مورد نیاز را از طریق این نرم افزار دریافت و با نصب نرم افزار شهاب ۱۲۱ بر روی تلفن همراه، پس از درج شماره اشتراک برق و یا جستجوی مکانی موقعیت مورد نظر، برنامه خاموشی‌های احتمالی برق را دریافت کنند؛ هم چنین در امور فوریت‌های برق ۱۲۱ نیز با راه اندازی سیستم نظر سنجی و ارسال پیام کوتاه، در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه بهره برداری، از مشترکان فهیم شهر تهران بازخورد، دریافت و نتایج به منظور بهبود فرایند فعالیت ها، مورد بررسی قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:کاهش زمان ترخیص کالا از گمرکات به ۴ روز/ضرورت افزایش شفافیت در گمرکات و مبارزه با فساد


وی از جدید‌ترین اقدام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور ارائه خدمات الکترونیک به حذف قبوض کاغذی برق اشاره کرد و بیان کرد: هم اکنون این طرح به مراحل نهایی اجرایی خود رسیده است و از ابتدای مهر، تمامی قبوض برق در شهر تهران فقط به صورت الکترونیکی به دست مشترکان خواهد رسید.

صبوری در پایان از توسعه این طرح در آینده خبر داد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اهداف مهم و بزرگ دیگری به منظور توسعه هرچه بیشتر و تکمیل فرآیند ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به شهروندان و استقرار کامل دولت الکترونیک، طراحی کرده و در دست اجرا دارد؛ ارائه تمام خدمات فروش و پس از فروش انشعاب در بخش‌های پذیرش و امضای قرارداد به صورت مجازی و کاملا غیرحضور، بهبود فرآیند‌ها و کامل نمودن لینک ارتباطی سامانه‌های شرکت با سامانه ثبت احوال و شهرداری تهران و افزایش رضایتمندی مشترکین به ۱۰۰ درصد، گوشه‌ای از برنامه‌های این شرکت است که با یاری خداوند متعال و تلاش شبانه روزی نیرو‌های جهادگر این شرکت، به زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

امکان ثبت تمامی درخواست‌های مشترکان از بستر اینترنت
درصورتی که مطلب مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد از طریق صفحه تماس با ما گزارش دهید.
در صورت ناقص بودن مطلب روی منبع کلیک کنید و مطلب را بصورت کامل بخوانید.


گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است و تمام فرآیند جمع آوری اخبار به صورت خودکار انجام می گیرد. مسئولیت صحت محتوای این خبر بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

روی خط خبر

پربحث ترین ها

دوستان ما